Hadiah Kreatif

Sabtu, 4 Disember 2010

what a day..

sorry for long time wating for a new update... this week i have no mood at all to update my blog... i also donno why... feel very tired, bored, sleepy and the most important thing is i feel fedup with my supervisor at the office,.... berlagak sangat... sume keje pass kat org bawahan.. keje sendiri pn malas nak buat... bile salah kene marah 2 da kompom la... bile kita cakap sume salah... die je yang betul... i feel pity to my office mate.... kene marah je... bagi keje belambak2 and then nak cepat siap je... my my my... teruk kan... x syok langsung environment keje mcm nie... hmm... that's why la i did not have any mood for this week.... beban sangat rasanya.... hmm.... k la... sakit gigi nie... rasa mcm nak hantuk kepala kat dinding je... bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan