Hadiah Kreatif

Rabu, 24 Ogos 2011

Kasihnya seorang ibu...


Ibu yang melahirkan kita, menyusukan kita, membelai kita di saat kita memerlukan... membantu kita tatkala kita kesusahan... Kasih ibu membawa ke syurga,,, Itulah ungkapan yang sering kita dengar bila tibanya hari ibu,, Tapi hari ini aku ingin berkongsi cerita dengan sahabat2 semua Pemilik Kau dan Aku baru sahaja kehilangan anak yang tersayang kerana anaknya disahkan menhidap penyakit leukimia... Tabahnya hati seorang ibu apabila melihat anak yang tersayang berselirat dengan wayar yang digunakan untuk memantau kasihatan anaknya.. 

Dengan dugaan yang menimpa dirinya membuatkan ibu ini menjadi seorang ibu yang kuat dan tabah dalam mengharungi apa sahaja dugaan.. Marilah kita sama2 hayati kisah ibu ini dengan anaknya semasa anaknya masih lagi berada di bumi ini...  Cerita ini aku ketahui blogger MZ... Dari situ aku ikuti kisah ibu ini dengan anaknya.. 

Adik Dania Emelda Aqasha.. telah kembali ke rahmatullah pada jam 3.19ptg 22 August 2011 berusia 2 tahun 7 bulan. 

Hati ibu mana yang tidak sedih tatkala kehilangan anak yang disayangi dan yang paling dinanti. Namun ada hikmah disebalik apa yang telah berlaku. Kepada akak Roslinda Hanim diharap sabar dengan dugaan yang terjadi. Semoga pemergiaan Dania memberikan akak lebih kekuatan kerana sudah pastinya adik Dania akan tunggu akak di sana....

Semoga adik Dania tenang di sana... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan