Hadiah Kreatif

Sabtu, 1 September 2012

Persiapan Menjelang Hari Bahagia...

Hai readers semua... dh lama rasanya x update blog nie kan.. mesti korang tertanya2.. hehe... yeke tertanya2 ke aku yang prasan sendiri.. tah2 xde yg baca pn blog aku nie,, huhu... ok la,, untuk pengetahuan korang semua selepas majlis petunangan aku bulan Januari ari 2.. Sekarang aku sedang menyibukkan diri untuk menyediakan persiapan perkahwinan aku dengan tunang tersayang..

Latest update: banyak barang yg telah kami beli cuma tinggal barang hiasan untuk hantaran perkahwinan kami... Pejam celik pejam celik dh tgl lg sebulan je majlis kami,.. Majlis kami adakan pada :-

Rentetan Majlis:-

06.10.2012 - Majlis Pernikahan & Majlis berinai (Malam)
07.10.2012 - Majlis Persandingan

Rentetan Majlis telah kami aturkan awal2 supaya kami tidak kelam kabut apabila tiba harinya. Semua borang telah selesai di hantar ke Pejabat Agama Islam Daerah Klang. Borang kebenaran nikah telah kami hantarkan kepasa Jurunikah..

Bab borang dh selesai,.. tinggal bab rumah je... Mulai minggu nie sampai majlis nanti aku akan sibuk untuk mengemas rumah... terutama sekali bahagian bilik & ruang tamu sebab ia menjadi tumpuan utama sewaktu majlis berlangsung..

Bab mak andam pn dh selesai cuma tinggal nak jumpa mak andam untuk bincang mengenai atur cara majlis yang bakal berlangsung.

Khemah pn telah selesai... tunggu majlis baru leh tunjukkan semua persiapan 2 semua kalau x.. x surprise la kan.., hehe...

Ape2 pn aku berharap semoga Majlis aku nanti berjalan dengan lancar. Semoga apa yang dirancangkan akan menjadi..

Menghitung hari bagi mengakhiri zaman bujang... :-) :-) :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan