Hadiah Kreatif

Selasa, 16 November 2010

Malam Raya Haji

Hari yang sangat mulia malam nie....
nak tau nape? semestinya kerana malam ini adalah malam raya haji yang sangat2 dinantikan seluruh umat islam di seluruh dunia... bagi mereka yang mengerjakan haji di mekah selamat menjalani ibadah haji... semoga mendapat haji yang mabrur....
ok la... cukup ngan intro yang aku bagi nie... haha....
skang nie aku nak cite apa yang aku buat pada malam raya... disebabkan esok nenek aku nak wat Qurban so... aku curi2 masa ckitla nak post entry baru nie..... hahaha... sementara nak tgu lembu yang di 'order' nenek aku sampai... huhu.... kalau nak ikut hati rasa macam nak tido je... huarrrgh.... tapi semangat nak tgu lembu 2 tetap ada...
hahaha.... owh lembu.... 
aish.... apa yang haku merepek nie....
wakaka.... 
malam raya nie kami sekeluarga ada kat umah nenek la of course... hape tgu lagi.... haha... tolong goreng karipap.... tgk budak2 main...hmmm... ntah apa2 lagi la....
eh lupa lak yang tajuk blog haku nie journey of love... hmmm... dalam gembira ada sedih jugak... mana x sedih my hunny bunny kat kampung,,,, line plak x elok... huuuu... al maklumla eve of raya kan... memang jadi macm nie...
fyi: gmbr haku ngan my hunny bunny ku akan di post kat entry yang akan datang....
so...
keep in touch...  hhaaa... apa haku merepek nie.... jadi korang rerajin la baca blog haku ek.., tgu... ak akan post gambar haku ngan my hunny bunny ku....
dadaaaaaa.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan