Hadiah Kreatif

Selasa, 6 September 2011

Bila blog dah mula bersarang

Assalamualaikum semua readers2 ku... wahhh dah lama sangat x ber'update' blog neyh kan... banyak betul sarang labah-labah... siap bersawang lagik... Aduhai... gara-gara raya kebanyakan blog dah mula bersawang... huhu... semangat aku untuk update blog neyh mula hilang semenjak raya semaik menghampiri... hehe... blog bukak 2 bukak tapi bila tiba nak tekan butang edit 2 Ya Allah... punya lah malas... bila dah tekan nak buat entry apa plak nie ek... haha... itulah yang aku alami semasa mood raya dah datng menyerang aku... huhu... nie baru nak kembali untuk meng'update' blog... dah naik bersawang dah... huh penat nie nak kene bersihkan... hikhik... 

tengoklah betapa sukanya si labah-labah nie bila kita x update blog.... 



Maunya jadik mcm nie blog kita bile dah lama x update... huhu.... 


Picture credit to google.com
Tuk dijadikan tambahan cerita... sebelum raya 2 aku baru dapat satu BE dari nuffnang... BE raya... tapi sekejap je die singgah... hehe... tapi ok la kan dari xde... terima kasih nuffnang kerana telah memberikan aku BE raya... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan