Hadiah Kreatif

Khamis, 17 Oktober 2013

Crochet Bottle for order!!!! Reasonable Price!!! Hurry!!!!

Hi readers sume,

Promosi untuk followers dan juga readers semua.. Saya baru berjinak2 dalam bidang mengait.. Entry sy sebelum nie sila klik http://eilaroy09.blogspot.com/2011/07/crochet-design.html  Design tersebut masih boleh ditempah..

Kini saya ingin promosikan design terbaru.. Untuk mendapatkan sedikit kelainan ia doleh dijadikan sebagai door gift bagi majlis bertunang, cukur jambul dan sebagainya. Tempahan awal hendaklah dibuat supaya tempahan boleh disiapkan dalam masa yang dikehendaki.

Kat bawah nie adalah design botol air. Warna boleh dipilih mengikut tema yang dikehendaki. Untuk harga boleh pm saya di Facebook : https://www.facebook.com/norfadilah.shamsudin

Gambar kat bawah nie adalah contoh botol air kait yang saya katakan di atas tadi.. Warna bekas botol air ini boleh di tukar. Kebiasaannya saya akan buat warna hitam di bahagian bawah bagi mengelakkan kekotoran.

Seterusnya saya akan sambung dengan warna2 pilihan anda. Maksimum kaler adalah 3... Tali botol air pun boleh pilih nak pakai warna yang digemari...



Jadi jangan segan2 nak pm saya untuk harga ye.... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan