Hadiah Kreatif

Selasa, 8 Ogos 2017

Bunga Telur Budget (Emerald Green + Yellow)


Assalamualaikum... Dah lama tak belek-belek blog ni rupa rupanya dah 2 tahun dah.. 

Alhamdulillah saya pn dah selamat melahirkan 2nd baby saya... yes... it's a boy... 

Bismillahirrahmanirrahim.... Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih..
Sebenarnya saya dah lama dah berbisnes bunga telur ni cuma banyaknya post di FB saja... 

Layan FB page tu yang sampai lupa kat blog sekejap.. 

meh sape2 yang nak usha2 page FB sya klik link nie ye... www.facebook.com/eilacraftshoppe
macam2 gambar yang saya dah upload kat sana.. so saya akan upload satu demi satu dalam blog nie ☺☺☺☺

🌸🌸 Bunga Telur Budget🌸


🌷 Tema : Emerald Green + Yellow
🌷 Material : Crepe Paper
🌷 Finishing : 2 Big ribbon, Elastic Egg Holder
🌷 Price : RM 1.50/pcs
🌷 Tempoh Tempahan : 3-4 bulan awal dari tarikh majlis

Berminat sila whatsapp : www.wasap.my/60135899694



Bunga Telur Budget 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan