Hadiah Kreatif

Sabtu, 16 April 2011

TOSHIBA NETBOOK

Sebelum nie aku x panah lagi letak wishlist kat dalam blog nie.... tapi hari nie ak nak bagtau korang one of my wishlist 2... hmmm x tau la tertunai ke x... so,,,, kalau korang tgk the title pn da tau kan apa wishlist aku... aku sangat mencintai laptop jenis netbook nie when i saw one of my frieind used it... TOSHIBA NETBOOK.... very nice, cute and also 'ringan' hehe... design die sangat comel... dan aku teringin sangat nak pakai this netbook... although dah ada laptop 'lenovo' but i still prefer this netbook.... hmm.... kenyataan x kan jadi kalau x de  angan2... so dari angan2 akan muncul kesungguhan untuk mendapatkan sesuatu benda yang kita suka.... so...
mestilah aku nak start kumpul duit dari skang untuk dapatkan my mini toshiba kan... well well well..... bila la agaknya nak dapat kan... hehe.... nothing much to... just can't imagine if this laptop 'pop-out' in front of me... hehehe... bla bla bla...nonsense je la kau nie... k la ak rasa ak dah mula nak start merepek meraban,... so.. see u in the next entry k... tata...

nie ada la ckit gambar tuk menunjukkan gambaran mini laptop nie...






comel kan... hehe... sapa yang x suka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan