Hadiah Kreatif

Rabu, 13 Julai 2011

Macam Kl Gengster lah plak TAPI........

hai readers sume.. Hari nie ak ada satu cerita yang menarik. Ok macam nie la aku kan baru dapat keje.. pastu bos ak ada keluarkan arahan supaya 'punch card' setiap kali aku masuk ambik 'punch card' bwk masuk ofis, kemudian aku mengikut arahan yang diberikan oleh bos aku. Ok skang nie yang ak heran, pelik dan aku sendiri terpinga-pinga ialah... Sila baca sms yang dihantar kan oleh pengawal kepada ak... *Punch Card sebelum ini diletakkan dalam pondok pengawal.*

1) mesej pengawal kepada aku :
cakap ng benar dn jujur, masa aku terlalap tdi sape surh ko ambe panch kd tdi?

2) mesej aku kepada pengawal :
Ah Chong yang suruh.. dari semalam lagi.

3) mesej pengawal tu balas :
Ae awek saya bkn nk ugut ko smpi nk bg tau ok!ko tahu npa kilang ni ada jga besenjata,a....nti lau ahlong datang nk rosakkn brang2 kilang,ko mnta tlong lah kt aliong dn pakwie ko ya ok lah

4) mesej yang aku balas :
yg pasal senjata ak xtau apa2..Yg punch card 2 mr chong suruh ak amik smlm... jd ak amik hr ini... td die mintak jd ak tunjuk.. Kalau pasal senjata kaw sndiri bincang dgn mr chong k...

5) pengawal 2 balas balik : k..

Kemudian pengawal 2 ada hantar mesej lagi kat aku. die kata Nerakah jahanam tmpat owg2 penipu tau awk...

Aku dah malas nak gaduh-gaduh nie... Aku foward kan mesej nie kat my hunny bunny ku.. Tgk la balik nti die cakap apa kata aku. Kalau korang la ada kat tempat aku sekarang nie kan... Korang bengang x? hhmmm ak dah tension kot...

Sape die tuk tentukan aku masuk neraka jahanam? Hanya Allah S.W.T sahaja yang layak tentukan kedudukab seorang hamba disisi-Nya. Cuba korang komen ckit and bagi lah pandangan apa yang patut pasal benda nie... Aku dh malas nak pkir....,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan